SEO SEM pozycjonowanie, czyli najważniejsze techniki promocji w sieci

Każdego roku na polu pozycjonowania stron zmieniają się reguły gry. Najlepiej więc aby naszym Search Engine Marketingiem i optymalizacją SEO zajmowali się ludzie, którzy trzymają rękę na pulsie i są w stanie antycypować najważniejsze trendy i wskazówki Google. W niniejszym krótkim artykule wraz z ekspertami przedstawimy najważniejsze składniki dzisiejszej walki o pozycje w wynikach wyszukiwania.

Zapewnij swoim użytkownikom pozytywne doświadczenia

W mijającym roku SEO SEM pozycjonowanie i inne rodzaje promocji w wirtualnym świecie przechodzą swego rodzaju rewolucję. Oto zamiast dogadzać robotom indeksującym pozycjonerzy mogą wreszcie zacząć myśleć o potrzebach użytkownika z krwi i kości. Gigant z Moutain View ocenia teraz strony nie tylko pod kątem aspektów technicznego SEO, ale także zwraca uwagę na czynniki ułatwiające korzystanie ze strony przez człowieka. Stąd też liczyć zaczynają się rozwiązania mające na celu zapewnienie internautom jak najlepszych wrażeń.

W zbiorze wskaźników wpływających na ranking znanych także jako Core Web Vitals znajdą się zatem: pomiar czasu ładowania strony, jej tempo reakcji na działania użytkownika a także współczynnik stabilności wizualnej. Wszystko to jest swoistym hołdem złożonym użytkownikowi, który od strony wymaga zazwyczaj płynnego działania, intuicyjnego designu oraz bezpieczeństwa. Wszystkim zaś kompleksowo zajmują się specjaliści UX pracujący w doświadczonych agencjach interaktywnych, takich jak chociażby afterweb.pl. To tu na Twój indywidualny sukces pracują całe zespoły fachowców, z którymi osiągnięcie TOP1 jest jedynie kwestią czasu!

Zadbaj o unikalność swoich treści z profesjonalistami

Marketing treści przez wielu nazywany po prostu contentem został określony „królem” promocji w sieci już lata temu. Jak się jednak okazuje od tego czasu niewiele się zmieniło – w świecie WWW ciągle rządzi oryginalna i odpowiadająca na potrzeby czytelnika treść. Teksty, które zamieszczamy na stronie i poza nią w ramach zewnętrznych działań podlegają coraz bardziej rygorystycznym próbom i ocenie przez wciąż rodzące się algorytmy Google. I tak EAT odpowiada za ocenę naszej ekspertyzy, autorytetu i wiarygodności, BERT analizuje poprawność materiałów na poziomie zdań a SMITH zajmuje się całościową analizą dłuższych fragmentów tekstu. Wszystkie z powyższych algorytmów posługują się zaawansowaną sztuczną inteligencją, toteż oszukiwanie ich mija się z celem. Jedynym słusznym wyborem jest zatrudnienie fachowych copywriterów, których znajdziemy w sprawdzonych agencjach SEM, a którzy stworzą dla nas autentyczne i przyciągające użytkowników artykuły.