Szanowni Państwo,
W związku z niezmiennie trwającym stanem epidemii występującym na terenie Rzeczypospolitej Polskiej wywołanym zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 i wyłączeniem, w związku z tym bezpośredniej obsługi klientów w Starostwie Powiatowym w Nowym Dworze Mazowieckim, informujemy, że:

  • Niezbędne sprawy urzędowe mieszkańcy mogą załatwić drogą elektroniczną, za pośrednictwem platformy e-puap, za pomocą poczty tradycyjnej oraz poprzez stacjonarną skrzynkę podawczą znajdującą się przy wejściu głównym do starostwa.
  • Składając wnioski bądź inną korespondencję za pośrednictwem skrzynki podawczej prosimy o podanie numeru telefonu kontaktowego w celu usprawnienia realizacji sprawy.
  • Ograniczenie fizycznej dostępności do wydziałów nie jest jednoznaczne z zaprzestaniem wykonywania zadań przez Starostwo. Na bieżąco realizowane są wnioski wpływające drogą elektroniczną, za pośrednictwem poczty tradycyjnej czy skrzynki podawczej.
  • Staramy się również umożliwiać klientom bezpieczny odbiór dokumentów po wcześniejszym, telefonicznym ustaleniu terminu z odpowiednim wydziałem. W holu, przy wejściu głównym budynku starostwa, został utworzony tymczasowy punkt podawczy, w którym, przy zachowaniu obustronnych środków bezpieczeństwa będzie można odebrać dokumenty.

covid

,

koronawirus

,

organizacja pracy

,

Starostwo