Spersonalizowany pendrive reklamowy – przedstawiamy ciekawe pomysły

Każda firma chce być jak najlepiej postrzegana przez klientów i pracowników. Właśnie dlatego tak ważne jest świadome budowanie wizerunku naszej marki. Do wyboru mamy wiele narzędzi, w tym oferowanie oryginalnych gadżetów marketingowych. W poniższym artykule omówimy konkretnie jeden z nich – spersonalizowany pendrive reklamowy.

Jak wybrać odpowiedni model pendrive'a reklamowego?

Przeglądając oferty szukajmy pamięci USB dobrej jakości – lepiej zapłacić więcej, niż kupić produkt z wadami jakościowymi. Jakie parametry mamy do wyboru zamawiając ten gadżet? Kluczowe będą:

  • forma pendrive'a,
  • materiał, z jakiego produkt został wykonany,
  • pojemność w GB,
  • standard USB,
  • kolor i kształt.

Pamięć USB w formie karty płatniczej

Pamięć USB w formie karty płatniczej

Pendrive reklamowy – co może go wyróżniać?

Niezależnie od wybranego modelu istotne jest powiązanie go z naszą firmą. Możemy to zrobić na kilka sposobów.

  1. Markowe logo.

Pendrive'y reklamowe z logo firmy to jedna z najczęściej wybieranych opcji. Decydując się na taki wariant zwróćmy uwagę na jakość nadruku.

  1. Wyjątkowa kolorystyka lub nadruk grafiki.

Możemy zdecydować się na kolory, które jednoznacznie będą się kojarzyły z naszą marką lub umieścić na pamięci USB własną grafikę.

  1. Stworzenie pendrive'a o oryginalnym kształcie.

Tutaj zdajemy się albo na własną pomysłowość albo propozycje wykonawcy. Można tu wskazać np. na ofertę firmy TampoGadżet, która wykonuje świetne pendrive’y reklamowe: https://www.tampogadzet.pl/c/elektronika-pamieci-usb-24h.

Personalizowany pendrive z zatyczką w kształcie Ziemi

Personalizowany pendrive z zatyczką w kształcie Ziemi

Jak dopasować spersonalizowany pendrive reklamowy do profilu naszej działalności?

Pod uwagę powinniśmy wziąć kilka czynników: to, w jakiej branży działamy, jakie będzie przeznaczenie takiego gadżetu oraz z czym kojarzymy się lub chcemy się kojarzyć naszym klientom. Jeśli poszukujemy inspiracji, oto kilka propozycji:

  • ciekawym pomysłem dla firmy z branży cukierniczej będzie pendrive w kształcie wypieku, np. muffinki z wisienką, która będzie jednocześnie zabezpieczeniem wtyczki USB,
  • dla weterynarza można wybrać wzór o prostym kształcie ciała zwierzęcia (np. psa, kota, lisa),
  • interesującą propozycją dla przedsiębiorstwa produkującego artykuły dla sportowców będzie wodoodporna bransoletka na rękę z napisem motywującym do ćwiczeń,
  • wydawca planszówek może zdecydować się na pendrive'a w kształcie kości do gry lub głowy smoka, co będzie świetnym nawiązaniem do klasycznej gry Dungeons and Dragons,
  • dla producenta zdrowej żywności interesujące powinny być pendrive'y z dodatkiem bardziej ekologicznych materiałów – drewna lub tektury, na przykład w formie prostej pamięci USB lub breloka,
  • firma produkująca sprzęt medyczny może sprezentować swoim kontrahentom i pracownikom pendrive z nadrukiem rozpiski niezbędnych telefonów alarmowych lub ciekawym hasłem reklamowym. W tym wypadku kształtem będzie pasował model imitujący kartę kredytową

Pendrive w bambusowej obudowie

Pendrive w bambusowej obudowie

Jak umieszcza się grafiki na pendrivie reklamowym?

Jest na to kilka sposobów. Nadruk na pendrivie można wykonać m.in. techniką sitodruku lub tampodruku. Często stosuje się też grawerowanie laserowe. W tym wypadku grafika zostaje wycięta, a kolor, w jakim widoczne będzie uzyskane logo lub napis zależy od kolorystyki materiału, na którym wykonano grawer.

Podsumowanie

Decydując się na wybór spersonalizowanego pendrive'a reklamowego mamy pewność, że nikt inny nie będzie dysponował takim gadżetem. Wprawdzie tego typu zakup może się okazać nieco droższy, a realizacja zlecenia potrwa trochę dłużej, ale za to zyskamy wyjątkowy przedmiot, który na pewno zapadnie obdarowanym osobom w pamięć.