Warto zauważyć, że sporo miejsca ostatnimi czasy poświęca się na edukowanie w kwestii mail marketingu. Za pomocą poczty elektronicznej można dostarczyć precyzyjną wiadomość zawierającą ofertę reklamową skierowaną do konkretnego odbiorcy. Można również wysłać mail marketingowy z zapytaniem o współpracę do innych firm, poszukując nowych kontrahentów. Możliwości personalizacji komunikatu marketingowego za pomocą poczty elektronicznej są praktycznie nieograniczone.

Wysoka skuteczność ważnym argumentem, aby korzystać z mail marketingu

Istotne jest to, że łatwo zmierzyć skuteczność przeprowadzenie mail marketingu. Firma 48 Media kompleksowo zatroszczy się o wszelkie kwestie związane z tego typu promocją, ofertę możesz znaleźć na stronie internetowej pod adresem https://kryzysowy.marketing . Wiadomo dokładnie ile wiadomości e-mail zostało wysłanych, ile faktycznie trafiło do skrzynek pocztowych, ile wiadomości zostało odrzuconych (na przykład z uwagi na nieaktywną skrzynkę lub domenę internetową), ile zostało odczytanych oraz ile wiadomości wywołało odpowiednią interakcję. Tym samym niezwykle łatwo wykazać jak wiele wysłanych wiadomości przełożyło się na realną sprzedaż. Warto podkreślić, że wiadomość marketingowa trafia do osób, które zwykle są zainteresowane daną ofertą z uwagi na to, że kiedyś zapisały się do newslettera, kupili usługę lub produkt. To z kolei zwiększa szansę, że ponownie będą zainteresowani kolejną transakcją. Działa to więc jako swoista funkcja przypomnienia.

Wspomaganie innych form reklamy

Jeśli prowadzisz jednocześnie inne kampanie reklamowe to może okazać się, że mail marketing będzie bardzo przydatnym narzędziem, aby przypominać o ważnych datach dotyczących kończącej się promocji lub obniżki cenowej. Warto zauważyć, że wiadomości e-mail dochodzą natychmiastowo i dany użytkownik otrzymuje powiadomienie na swoim smartfonie, natomiast w wolnej chwili może odczytać taką wiadomość. Niezaprzeczalną zaletą jest to, że poświęca w danym momencie pełną uwagę na to, aby sprawdzić co otrzymał na swoją skrzynkę. Jeśli przypomni sobie, że wcześniej widział już reklamę, czy to w serwisie społecznościowym, czy gdzieś na stronie sklepu, będzie mógł szybko zrealizować transakcję, za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

Jak zacząć działać w mail marketingu?

Niezależnie od tego czy dopiero zbieramy bazę, czy już mamy odpowiednią bazę klientów – należy zacząć od tego, aby nawiązać współpracę z dobrą agencją marketingową doświadczoną w tworzeniu, wysyłce i zarządzaniu bazą klientów do mailingu.

Mail marketing – czy warto?